Lol stuff:)

Octombrie 25, 2009 at 12:18 am (Diverse) ()

Cu rabdarea treci si marea:).. De ce zic asta?… pai mami imi trimite vopsea (de par!!, nu de oua – adica ruj, asa cum ar comenta unii de prin Sondervangen:P)… si mai acum un an stramba din nas cand ii ziceam ca ma mai nuantez si am nevoie sa ma ajute:D… si voia sa-mi trimita si rulada, cica pentru ziua mea:))… offf offf:)
*
Ce afli intr-o seara cu vecinii?.. clatitele se mananca in grup de 10 (sper ca am numarat bine) si daca vrei sa te distrezi pe cinste, iei calculatorul personal al cuiva si vezi ce a cautat pe google de-a lungul timpului:))… pentru toate prostiile care s-au gasit la mine eu am dat vina pe zoso, ca la un moment dat in istorie mentionase respectivele chestii:))
*
Hei rup cu dizertatia:)… acum ma duc sa beau niste Pepsi din frigider…
Si Jan avea dreptate semestrul trecut cand zicea ca numai astia de lucreaza cu el tortureaza Datastream:)… Sper sa-mi dea aia de la comisia europeana acces la BACH… ar fi absolut genial:D… dar atata timp cat zice ca se poate de researcheri si pers fizice si fara profit… ar trebui, nu?… astept sa treaca weekend-ul si abia apoi incep sa ma/ii stresez:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

