Lol Denmark

Octombrie 19, 2009 at 2:10 pm (Diverse) ()

Incepe sa-mi placa fix cand trebuie sa plec… sau tocmai de aia:))
Ieri a fost o zi ff frumoasa si calda si fara vant… dovada ca azi ploua mocaneste si e intunecat:))
Dar sa revenim la ieri. Adica sa ma laud ca am fost la piscina si am inotat (daca ceea ce fac eu se poate numi inot):D, dar oricum a fost mai bine ca la mare, ca nu erau valuri:)).
Si dupa piscina, sauna (miam miam). Si dupa sauna nimic:))… odihna:)
Si maine film cu Malene (da, exact, daca nu vii tu nu conteaza, am cu cine sa merg!:P… mesaj cu dedicatie:P).
Si alt mesaj cu dedicatie pentru Rares si Stefan: stiti ca la IBM Ana Luiza preda si anul asta, nu?:) Now enjoy Romania and Belgium:P
No gata, back to work:)
Mai scriem si pe seara:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

