Zbang

Septembrie 12, 2009 at 1:46 pm (Diverse) ()

Am fost la dentist… si am scapat chiar ieftin, si la propriu si la figurat:))… deci totul in regula pe partea asta:)
In alta ordine de idei, vorbind despre prieteni in general, iti dai seama care sunt cei mai cei intr-un mod foarte simplu: le poti zice "n-am chef sa vin" fara sa te folosesti de alte explicatii si fara ca ei sa se supere:)
*
@ DK gang: Ne vedem in Social Club diseara:)

V-am pupat,

Eof (b)
 
PS: Welcome back, Victor&Dana !:)
PPS: Am masutza noua in camera:D Oficial trebuie sa organizez seara de clatite:))
 
2 comentarii

  1. Victor said,

    Inseamna ca iti sunt prieten 🙂
    hugs

  2. sidryane said,

    hugsy you too:)

Lasă un răspuns

