1 an

august 19, 2009 at 10:21 pm (Diverse) ()

Fix acum un an incepea pe my-chaos o categorie numita "In patria lui Hamlet"…
Un an mai tarziu scriu insemnarea ca dedicatie pentru colegii si in acelasi timp prietenii pe care i-am castigat in acest an (scump, domne, scump – la cat am cheltuit in DK – dincolo era mai ieftin:D).
Incepand de vineri (de fapt Cristinica a plecat inca din iunie), o parte din ei (adica aproape toti) pleaca spre tara de exchange (unii cu un mic detour prin Ro)… Si avand in vedere ca eu o sa trag tare sa-mi termin licenta cat mai curand (mi-am impus un deadline in nov), nu stiu sigur daca o sa apuc sa-i revad curand (poate doar daca vin in vizita)…
 
Stefan, Mihaela, Ana, Danutza, Rares… apoi Andreele…. miau, miau, snif snif :-s…
Me sad already… prevad ca maine dupa conta o sa incepem toti sa dam apa la boboci:)). E ok, cica suntem mari acuma…si sigur e un an pe care nimeni nu il va uita:)
Si nimeni din noii (multi) care vor veni, NU AU cum sa se compare cu Romanian Team la ASB:D. Iar eu si Lavinia o sa scriem pe bloguri tot tot ce facem:)
(Eu va invit sa-mi scrieti mailuri sa le pot publica, sa aflam si noi cum e pe acolo:D)
Cat pentru gasca ramasa aici (Victor, Dana, Alex, Ana, Codrutza, Maria,
Lavinia, Rux, Madalina si restul – adaug pe masura ce ma trageti de
urechi:P)… Au! Au! Au! ca am ramas pe baricade:D
 
Ce am invatzat eu aici? Sa zicem ca DK a fost si inca este pentru mine un experiment social reusit: mi s-au confirmat multe din teoriile pe care le aveam despre oameni in general si am aflat ca absolut peste tot in lume exista oameni buni si oameni naspa, indiferent de nationalitate si/sau educatie. Nu regret nici o clipa ca am venit aici sa invatz, asa cum nu voi regreta nici o clipa ca aleg sa ma intorc in Romania dupa ce termin.
Ceea ce as vrea din tot sufletul ca voi sa fi invatzat de la mine este sa faceti orice sa fiti acolo unde sunteti voi fericiti… fara nici un compromis, tot timpul catre mai bine si sa nu regretati nici o (fuck DOOM) decizie luata. Absolut nici una! Am invatzat de curand ca viata e mult, mult prea scurta pentru regrete, pentru a fi nefericit acum – ca, cine stie, mai incolo o sa merite…
 
Inca o data, in continuare:
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
 

4 comentarii

  1. Victor said,

    am fost duminica trecuta la petrecerea din skjoldhoj si nu mai stiu pe cine am intrebat despre tine, ce vei face semestrul asta.
    cu tot egoismul de rigoare, trebuie sa recunosc ca am fost foarte fericit sa aud ca mai ramai in aarhus. trebuie sa pastram traditiile din "vechea garda" si sa petrecem momente la fel de facute impreuna. peste cativa ani, o sa fim literally imprastiati prin lume si nu se stie daca vom mai avea ocazia..

    si sa stii ca nu am uitat datoria de pe 22 decembrie cu cafeaua de la bareso coffee 🙂

  2. sidryane said,

    Eu, ofc, uitasem iar de ea, dar e bine ca mi-ai reamintit, lol:)
    Dap, raman pana termin dizertatia… adica ceva gen noiembrie… oricum, au venit multe fete anul asta asa ca nu o sa ramai singurel, gasesc eu pe mana cui sa te las:)

  3. Victor said,

    ma descurc si singur, doar ca deja imi e dor de partyul de romani din iunie, de exemplu 😛
    ah, viata-i greu

  4. sidryane said,

    🙂

Lasă un comentariu