Stuff do happen

Iulie 24, 2009 at 12:17 am (Diverse) ()

Numai ca eu scriu mai rar:)

Cred ca una din ce mai tari faze de ziua de azi (ca ieri a fost ziua in care am facut <iar> pana) a fost telefonul de la maica’mea:))
 
– "Ai primit o scrisoare de la Gugal…"
eu: "Huh?… De ce?"
– "Folositi serviciul Adsense pentru site-ul dvs web…?"
eu: "Shit, baga-mi-as… Aaaaa, da…."
– "Puteti beneficia de oferta noastra promotionala pentru a utiliza si alte produse Google… si cica e un cod aici… si ca promotia exprira pe 31 august… daca vrei iti trimit codul…"
eu: "Fi’r’ar… Lasa, ca nu m-am mai logat pe contul ala de mult… nu ma intereseaza nici o promotie… Nu e nimic grav <angel voice>"
 
Intrebarea mea este… cand drq le-am dat eu voie alora de la Gugal sa-mi foloseasca datele pentru promotii si scrisorile lui peste??… ca in general ma abtin… Si nu c’as fi facut loads of money cu adsense-ul lui peste:))
…..<dizertatie in progress….>…..

Siii sa nu nuit… AM VAZUT HARRY POTTER LA CINEMA:D

Cu Malene (nu e reprezentativa pentru danezi, e o tipa ff faina si ff de treaba:P), gratie minunatului Facebook:)). Si sunt mandra de mine ca am rezistat atata timp fara sa ma uit la el de pe torente:))

V-am pupat,

Eof(b)
 
6 comentarii

  1. pvradu said,

    Stai linistita, nu ai fost singura spamata cu asa ceva. Treaba e ca a fost trimisa de Google Romania, dar de la o adresa din US. O mare porcarie, ..de fapt, era reclama la AdWords, desi pe plic scrie ceva de genu’ "Mesaj important pentru clientii AdSense"..

  2. sidryane said,

    Da… idioti…

  3. adinutz_ said,

    da.. ai rezistat pt k nu ai gasit subtitrare……… :)) =))

  4. sidryane said,

    Ei, subtitrarea nu o cautam pentru mine…
    Daca am stat eu sa citesc cartea aia pozata (a propos, ms ms:P), iti dai seama ca nu faceam mofturi la film… oricum in DK aveam subtitrare in daneza la cinema… si incercam sa nu ma uit la ea:))

  5. logical said,

    da cam cati bani ai scos din reclamele alea MULTE de pe blog ?

  6. sidryane said,

    $3.30 😀

Lasă un răspuns

