Today

Iulie 15, 2009 at 9:04 pm (Diverse) ()

*
De fiecare data este bine sa experimentezi si un pic de adrenalina n-a omorat pe nimeni. Nu pot sa zic acelasi lucru despre mersul cu bicicleta prin potop, dar eu am scapat:), doar un pic de emotii pe pod, dar in rest ok:)
 
*
… continuarea cu vecinii:
Acel gen de vecini care iti aduc cirese:) Si cu care mergi noaptea pe plaja:)
(serios, in DK pe timp de vara/toamna, chiar nu iti mai trebuie bani de fructe:)) )

*

Am Friends!!!:D
(multumesc Stefan… pupici!!!)

*

Si da, in sfarsit imi trimite Lavinia pozele:) Nu e nevoie s-o mai bateti la cap:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

