Dimineti de vara

Iunie 16, 2009 at 11:26 am (Diverse) ()

In care weblog-ul se pare ca inca nu si-a baut cafeaua, ca de fiecare data cand vreau sa scriu, nu merge:)
Deci am buletin (finaly), acum o sa pot vota daca ma intorc pana atunci:P, am freza – cu urari de bine catre doamna frizerita de la Igiena (bine, acum se numeste Athena), care m-a tuns frumos dar mult prea scurt:((, si acum avem de lucru… am zis eu bine ca o sa am vacanta abia in august:)
Vestea buna e ca mi-am gasit colega de camera pentru toamna:), which iz great, ca nu mai trebuie sa platesc atat, acuma numai bilet trebuie sa-mi iau pentru perioada august-septembrie, dar eu inca nu stiu cand anume in septembrie sa ma intorc… ne lamurim urgent azi:)
*
Alta dilema existentiala se leaga acum de posturile de radio si de dj-ii care inca nu au inteles ca nu vrea nimeni sa le auda vocea debitand prostii sau, mai rau, cerand sms-uri cu subiecte de discutie… Pai si tu de ce mai esti platit, frate-miu, daca nici speech-ul de la radio nu stii sa ti-l faci? Si inca o chestie, si sper sa nu primesc injuraturi pentru asta, femeile la radio ar trebui sa fie un no no no no no! (aviz si pentru carcotasii care si-au pus bebelusele sa scoata sunete in emisiune, revenim mai tarziu)… da, vorbim mult, fara sens, poate live nu e asa deranjant, dar la radio se simte, si inca foarte tare:)… si e de ajuns ca auzim atatea reclame (na, aici e de inteles, trebuie si bani, ca nu lucreaza nimeni din pasiune).
Sa lasam la o parte emisiunile de seara in care cocalarii si pitzipoancele tarii vin si-si expun experienta de viata traumatizanta si fara iesire?:) Hai sa da:)
*
(edit in progress ca am treaba acum…)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
1 comentariu

  1. dragos said,

    Cat despre pitzipoance si cocalari…poate isi face Doamne Doamne mila si le mai da o bucata de creier…

Lasă un răspuns

