In sfarsit "new stuff":)

Iunie 9, 2009 at 1:09 am (Diverse) ()

Bai, asta e… n-am avut nici timp nici chef:)
Nici nu mai stiu ce am scris ultima oara:) Cert e ca marti am avut ultimul examen (cu dedicatie, fara numar, pentru Stefan, Andreea si Maria, alaturi de care am rezistat brav pe baricade in timp ce restul nu stiau la ce gratar sa mai mearga:P).
Si cum politica mea e "cand e ultimul exam? cand e urmatorul zbor SAS? sold!", miercuri seara eram in tren (si a intarziat DSB-ul 45 min, gratie unei pene de locomotiva, deci se intampla si la ei:P), petrecand (singura) o noapte de vis (cu filme, muzica si chestii de citit) in minunatul CPH Lufthavn:).
Bine, neavand cablul de la baterie suficient de lung, am profitat de confortabilitatea unui carucior de bagaje plasat strategic langa o priza:).
Si de data asta bagajul meu a fost in limitele normale (practice makes it perfect:P), asa ca am calatorit doar cu geanta de mana si cea de laptop in avion:D
Recomand cu aceasta ocazie "The usual suspects" si eventual si "Angels & Demons", daca v-a placut "Codul lui daVinci" si va innebuniti dupa stilul Dan Brown (de data asta proful nu se mai pupa cu fata frumoasa – poate pt ca tipa nu este Audrey:P, iar filmul are destule faze cu adevarat geniale:)… "Make it gentle… and inside the Vatican’s walls…").
Sambata am socializat cu multa multa lume (La multi ani, Adina!!) si nu o sa uit sa fac poze Bucurestiului meu drag:) (calduros, ploios etc etc…) si sa-mi cumpar hainutze:D.
Si n-am fost la vot pentru ca n-am avut cu ce… maine ma duc sa depun actele… acum nu ca as fi stiut cu cine sa votez:)
Sper sa scriu mai des, dar nu sariti pe mine daca nu:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

