Exam in progress…. shhhhh!

Mai 25, 2009 at 5:57 pm (Diverse) ()

Pauza copii, ca e naspa situatia…
A propos, cum poti injura studentii pe aici?
– "… significant cumulative abormal return…"
– "… ba p-a ma’tii!…."
*
o saptamana si 3 zile si vin acasa:)

*

Later edit: Astazi am zis si eu sa profit de vremea frumoasa ca sa vin pe jos acasa… si am ajuns sa merg vreo 3 km:))
Anyway, la un moment dat am luat autobuzul (ca nu stau chiar asa central) si am ajuns la concluzia ca mai bine imi continuam plimbarea pe jos pe acelasi traseu:)
Fara nici un fel de gluma, am stat vreo 15 min sa traverseze parada lui peste-prajit (parafrazandu-l pe Badea), adica aproape toata populatia Danemarcei, imbracata in tricouri verzi, marsaluind Dumnezeu stie pentru ce:))… probabil ceva cu ecologia…
Si cum aia pareau ca nu se mai termina, soferii (unii dintre ei stand de ceva mai mult timp decat autobuzul meu) au inceput sa claxoneze (!!!!) In DK!!!:)) Dupa principiul, "rabdatori, sustinem initiativele publice, dar mai ho!, sa trecem si noi":))
Politistii s-au prins repede ca ceva parca nu e in regula si au oprit traversarea:)). Si culmea, mai erau!… cel putin strada care merge prin padure si ajunge la mare (pentru cunoscatori) era full:))
Bafta, copii!
 
V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

