Eurovision

Mai 14, 2009 at 8:06 pm (Diverse) ()

Inainte de a trece la subiect, vreau sa scriu niste chestii off-topic:)
In primul rand sper sa-i afecteze criza pe aia de la Microsoft ca sa-si dea seama ca e cazul sa reduca costurile si ca la fel de bine ar putea incepe cu departamentul care se ocupa de IE.
Am instalat IE8, nu mai mergea youtube, am reinstalat adobe flash player, restart, totul ok acuma, sa ramaneti fara slujbe, bah! Aia de fac Firefox credeti ca mananca spanac ca Popeye?
*
Revenind la Eurovision, ne uitam cu vecina Dana (adica si marti, si azi si sambata) pe emisia live a tvr de la cool-digitv.net;).
Of course, baietii si fetele de la tvr s-au gandit sa dubleze asa ca am ascultat-o pe reprezentanta Croatiei cu melodia "Pleaca!" (exemplu ilustrativ)
Pentru asta seara am facut orez cu lapte:) Miam, miam abia astept… concursul, evident:)
Marti a cantat Elena, azi canta Arash&Aysel;;) De votat nu am putut insa sa votez pentru ca numarul de pe ecran era valabil numai pentru Romania:(, Telmore nu stia care e faza si nici numarul aferent dk nu aveam cum sa-l aflu… o sa incerc azi si cu tel de roaming, poate merge…
(si nu v-am zis ca ieri am fost cu bicicleta pe directia camin-mare-gara-camin:D… ff tare si mi-au promis vecinii ca mai mergem:D).
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

