AGP pisi

Aprilie 23, 2009 at 5:01 pm (Diverse) (, )

I’m baaaaaaack:D
Dupa doua saptamani super nebune:)… Londra, Copenhaga… Aarhus cu bro’:D. Pe rand:
 
*
Londra: Augh!  Augh! Augh! As fi ramas acolo:).
Singurul minus e ca in metroul lor nu miroase asa frumos:(. In rest, mi-a adus aminte de Bucuresti:). Orasul este efectiv un dezastru dpdv arhitectural, vezi cladiri pe stil vechi langa zgarie-nori de sticla&otel:).
Am vizitat cam tot ce am vrut, inclusiv Harry Potter’s Kings Cross train station (cate injuraturi mi-am luat pt asta de la grup:))… la cat am mers sa ajungem acolo) si LSE:D (si sediul vechi si smecher si sediul nou si mai simpatic, langa St. Paul’s Cathedral). Plus bonusul de Windsor Castle, London eye si Harrods (na, fara obiective de fitze nu se poate:P).
Ce mi-a placut cu adevarat la magazinul ala au fost niste creatii Valentino care chiar nu aratau a carpe de multe mii de lire si monumentul dedicat Dianei si lui Dodi "that were killed on 31 august 1997" (sublinierea imi apartine:P).. si ofc, mi-am lasat adresa de la blog sub dedicatia mea de "I was here:D"
 
Nervii s-au intins la maxim cand am observat ca o super capitala europeana este mai ieftina decat un orasel de provincie in Danemarca… ofc, in conditii de criza economica, ca daca era lira 1,6 euro nu ne mai bucuram asa (Da, Alex, stiu!:P… "scoala gratis, scoala gratis")….
Avem si o tona de poze, toate bune si frumoase… normal, It’s London, baby!:D
 
*
Copenhaga:
Day 1: asteptat fratior la gara cu mancare si fete:) si plimbat in Cph.
Day 2: Plimbat prin DK dupa castele (Frederiksborg si Hamlet), micutza sirena din port, autobuz pe apa, metrou fara conductor, Christiania (outside the EU:P, eu sincer nu stiam cum sa gasesc iesirea mai repede), Tivoli si The I-rish Roooooooover!:)
Day 3: Muzeul National, Rosenborg (cu bling-blingurile coroanei:P), Amelieborg (cu un paznic cam crancky asa…) si Aarhus, ca deja era prea mult:).
 
Concluzia: Daca mai aud vreun danez ca se lamenteaza ca nu e turism in DK il strang de gat. Cum mama drq sa fie turism cand obiectivele turistice se deschid la 10:00-11:00 si se inchid la 14:00-16:00 ????
Un Cph card pe o zi costa 225 dkk, insa fizic si temporal nu ai cum sa-l folosesti la capacitate maxima… poate doar unul pe 3 zile ca sa nu iti para rau ca nu ai vazut si muzeul erotic:P… dar ala e mai scump (cardul), parca vreo 400… de meritat se merita oricum, trenurile merg ceas si ai suficienta libertate de distanta sa vezi destule.
 
In Aarhus am fost la slujba de Inviere (mai aveam putin si plangeam ca nu eram la tara in acel moment), si a doua zi la masa in Skjoldhoj si la plaja:).
In rest, back to day-to-day life, bro’ a ajuns bine acasa, dupa ce a avut grija sa ma lase fara bani:)).
 
*
Cea mai simpatica faza de saptamana asta mi s-a intamplat in supermarket in Fotex. Asta mic voia sa le duca colegilor cadouri din DK (ca se pare ca asa e traditia la Poli), asa ca m-am fost dus eu acolo si am luat niste port prezervative:P. Imaginati-va numai fatza tipului de la casa cand i-am dat la scanat 2 ciocolate si 4 port-p:)), zambetul lui… ce sa zic, de coma!:)).
Happy all?:)
 
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
1 comentariu

  1. Mihaela said,

    multumim cristina pt update-uri..hihihi

Lasă un răspuns

