AGP pisi

Aprilie 23, 2009 at 7:12 pm (Diverse) ()

continuare….
Random facts:
– de la atata catarat pe diverse, pantalonii mei s-au ales cu o gaura intr-o zona in care nu bate soarele prea des:P
– dupa ce vezi Luvrul, orice alt muzeu ti se pare slab, inclusiv British
– acum sunt aproape daneza, am si bicicleta:P, trebuie numai sa-mi fac antrenament la dealuri… la vale merge usor:))
– pozele sunt pe Facebook, sau cel putin ce am eu pana acum… mai sunt cateva pe care tb sa le recuperez.
– Acum sunt un fel de Napoleon (weblog, AE, facebook at the same time:P)
 
 
Later edit: Stia cineva ca revolutia din R. Moldova nu s-a terminat? Ca studentii si elevii inca sunt anchetati si batuti? Ca toate informatiile care ies acum din tara aia, sunt exact cele care trebuie sa iasa? Ca ‘opozitia’ face ‘tot ce e posibil?
Bine, eu am visat chestiile de mai sus… Si imi pare rau ca nu se poate face nimic… Stiti cum e, "moartea unui om este o tragedie, moartea a 1000 este doar statistica…"
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

