Saptamana asta a fost randul meu

Martie 29, 2009 at 8:50 pm (Diverse) ()

Meniul:  ciorba de perisoare, varza cu carne de pui si macaroane cu branza:)
Locatia: Sondervangen, 70
Numarul de invitati: 7+2 gazde (sa va vad eu gatind pentru atatea persoane, azi am dormit aproape toata ziua…)
Cu cat ne-am luat-o de la Serbia (fuck Earth hour, noi ne-am uitat la meci cu lumina aprinsa): hai sa nu mai dezgropam nimic acuma.. totul a fost impotriva noastra:)).
Mai bine stingeam lumina:)).
Filmul de dupa: Tropa de Elite (aici ar fi trebuit sa vina Rares intr-un mini audio file sa pronunte:P).
(inca mai trebuie sa curat o tava si prin casa in general, dar maine….)
*
Intre timp anunt cu mandrie ca am prins tehnica la rodie:D
Ideea e sa o decojesti ca pe o portocala, cu grija sa nu spargi bobitele, iar apoi sa le desfaci usor usor intr-un castronel pe masura ce rupi coaja… nu dureaza asa mult pe cat pare, mai ales dupa ce te obisnuiesti. Si e cu atat mai usor cu cat coaja e mai uscata (adica mai lasi rodia sa stea intr-un castronel cam o saptamana asa:)). Urmatorul fruct?… habar nu am, ma orientez la fatza locului:)
*
Acum ma duc sa citesc la EC Comp…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

