Acuma, acuma

Martie 23, 2009 at 9:42 pm (Diverse) ()

Am primit reprosuri ca nu mai scriu (acum neavand nici o scuza)…. Offf,,,
Gata, Rares, te laud, mancarea a fost super super !!!!!… Daca am mancat eu supa de cartofi:) (nu am vrut sa-ti zic atunci ca eu pur si simplu urasc mancarea aia…). Iar reteta de la Magdalena’s dish o sa o vreau si eu (in timp ce gateai la ea mi-au venit idei de imbunatarire;), gen fiertul orezului cu ‘delicat’/’vegeta’ sau o mica cantitate de zahar in sos si probabil ceva mai putini morcovi, aici nu sunt inca sigura…
Btw, ma duc sa vad ce fac macaroanele, ca tot mi-am adus aminte!!! *phew*, totul in regula… Si intre timp trebuie sa termin si assignmentul la EC Competition pentru maine si mi-e o lene de mor…
*
Oricum, tot azi am ajuns la concluzia ca rodia, prin definitie, constituie o provocare. In sensul ca daca nu mori de nervi langa ea, incercand sa ii desfaci bobitzele, abia atunci ai dreptul sa o mananci:)).
Si cica era fruct afrodiziac:)) Probabil in sensul ca decat sa stai sa mananci, mai bine faci dragoste, ca parca e mai repede:))
Da, nu am uitat, stiu, o sa scriu… aveti rabdare, nu e ca si cum nu am sta toti in aceeasi clasa la ASB (btw, cica o sa vina la romani la anul aici ceva de speriat:)).
Bai, ia mai duceti-va si prin alte tari… daca faceti Romanian team de ras, va fac praf!!:)
Ne citim maine:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

