Intrebare

Martie 16, 2009 at 11:46 pm (Diverse) ()

Ce faci atunci cand omul nu mai da nici un semn de viata?:)
Suni si vezi ce se intampla:)
Dupa principiul: "Hai ca intru acuma pe mess si vbim.." / "Aaaaa, n-am nevoie, go back to your business… am vazut ca esti ok, totul e in regula:))"
(Adina, data viitoare, macar un pupic la 3 zile, ok?:) )
*
Cu alte cuvinte, 1 down, 1 to go…
aU! aU! aU! 🙂
*
Ce sa va mai zic eu?… hai sa va zic un banc:)
– Spune-mi, te rog, cine este blonda aceea sexy cu care te-ai salutat adineauri?

РE o doamna cu care am ̨nceput sa am relatii profesionale.

– ÃŽn profesia ta sau a ei?

Gata, la invatzat acuma!:)
 
PS: Mango e ft bun.. are gust de Cappy de mango:))…. next: rodiile:)
 
V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. Adinutz_ said,

    ok ok mom. un pupic la max 3 zile :)). spor la invatat ca asta fac shi eu acum.. actually citesc chestii care sunt completly unrelated dar imi invat sufletul :)) kiss

Lasă un răspuns

