E ziua noastra:)

Martie 8, 2009 at 11:44 am (Diverse) ()

Asa ca…. La multi ani, noua! (noua, femeilor, ofc).
Sa primiti flori si sa fiti iubite!:)
(azi n-am mai zis de bani, ca nu e zi de nastere totusi:P).
*
Ca tot mi s-a facut program de cel putin 2 insemnari pe saptamana (+ o ‘tema’ de terminat:P), hai sa mai scriu.
Ce am uitat sa zic, am impresia ca baietii de la noi din cartier nu se simt bine daca nu sparg geamurile de la statia de autobuz… ofc ca ieri era plind de cioburi pe jos, si fiind week-end, ofc ca vor ramane pe jos pana luni, cand o sa vina aia sa stranga si sa puna alt geam (pp ca firma care le face nu va da in veci faliment:P).
*
M-am uitat si eu la celebrul Slumdog Millionaire…. Frumos, dur, altfel – asta e clar – India e ALTFEL, dar nu stiu daca intr-adevar era de Oscar… nu ca as fi vazut restul filmelor ca sa-mi dau seama CARE era de Oscar, dar mi-am propus sa vad macar unul pe week-end… "You wanted to see a piece of the real India, well, here it is…"
No, hai sa ma misc si eu la biblioteca:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
3 comentarii

  1. Dias71 said,

    La multi ani !

  2. edy said,

    Trebuiau totusi sa bage si India in seama nu???

  3. sidryane said,

    Nu neaparat… dar cum americanii sunt asa, mai tembeli si usor impresionabili…
    (ps: asa se lasa un comentariu, nu cum ti-ai scris tu si linkul… pe restul care nu se incadreaza in tipar o sa ti le sterg)

Lasă un răspuns

