Happy Martzisor Day

Martie 2, 2009 at 12:19 am (Diverse) ()

Da, este o insemnare cam intarziata, dar asta e situatia:)
Pe scurt, am racit (incepand de martea trecuta) intr-un mod infiorator (m-or fi ajuns blestemele sau mai stiu eu ce:P), miercuri abia am stat in banca la prezentare la IMCS, iar de joi incepand, repaus vocal total (nu ca as fi avut cu ce sa vorbesc), medicamente, multe tricouri schimbate si o dispozitie nu foarte buna…
 
De aia, parca nici n-am ce sa sarbatoresc… 1 Martie… in Romania insemna ceva, aici… Bine, nu e cazul sa stric ziua tuturor cu starea mea de spirit, asa ca ma duc sa ma bag in coltisorul meu de pat, infofolita in halatul galben (cam ca Grinch asa…).
Voua va las ceva frumos:
 

La multi ani de Martisor!:)
 
PS: Am hotarat sa o rog pe Lori sa-mi zica cum e baba mea maine la Bucuresti, ca vremea din Danemarca nu e chiar un reper potrivit:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

