BCR, BCR, bucuria tarii e:)

Februarie 20, 2009 at 1:04 pm (Diverse) ()

Pe scurt, am nevoie sa fac niste tranzactii ceva mai complicate, tranzactii care presupun fie prezenta mea fizica in tara, fie internet banking. Pe care il am, dar pe care nu l-am folosit pana acum, ca nu aveam nevoie…
 
Azi dimineatza imi aduc aminte ca de fapt eu am token-ul aici cu mine (si eram ferm convinsa ca e in Ro, nici acuma nu-mi dau seama de ce)… Zic, hopa, am intrat in lumea civilizata:). Partea nasoala era ca nu mi-am adus aminte PIN-ul pe care il setasem in vara. Deci am reusit sa-l blochez:P (femeile si tehnologia…).
Bun, nu e mare lucru (problem solving thinking), sun la suport tehnic si rezolv (ca tot am intarziat la curs). Prima oara nu nimeresc unde trebuie (ca se pare ca trebuie cate un angajat pentru fiecare cifra din numarul de cont), ma trimite duduia aia unde trebuie, eu sunand de pe roaming, cu "please wait" si "inregistram convorbirea"…

La suport tehnic dau eu toate informatiile, fericita ca o sa pot scap repede, insa duduia (alta!!!) imi zice ca ii s-a blocat programul si ca sa revin mai tarziu… eu, calma, "femeie, sun de pe roaming, daca revin mai tarziu sigur se rezolva problema cu softul?? Ca sa nu sun aiurea pe banii mei…" 
"Da, da sigur… nu e o problema cu contul dvs, stati linistita, e cu softul…" (adica nu stie ea sa-l foloseasca)
"Bine, dar nu il puteti debloca fara sa mai sun eu?… ca tot aia e…"
"nu, ca nu avem acces la contul dvs decat atunci cand sunati" (Hai sa mori tu, eu n-am lucrat in banca….), "iar serviciul este non stop, puteti suna oricand…"
"Da, dar eu am nevoie de asta ACUM… bine, sun mai tarziu, sper sa va rezolvati problema…"
 
Dilema mea… sun acuma ca poate dau de altcineva sau astept inca o ora ca poate e criza si la BCR si dau tot de duduia asta?… Lavinia Stancu, btw:P (sper sa fi retinut bine numele….

Keep in touch.

Later edit: Dupa vreo 7 euro consumati pe Vodafone si inca o proasta care nu era in stare sa manevreze un amarat de soft, am dar de una care stia si s-a rezolvat.
Insa… operatia a reusit, pacientul a decedat:(… never mind, bine ca macar nu-mi mai fac probleme acum…
 
***
 Eminem FTW!!!:))
***
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

