Aaaaaaarghhhhhhhh !!!!!!

Februarie 20, 2009 at 1:34 am (Diverse) ()

Our latest project to do presupune un excel cu 11 sheets pline de date si formule, care cica sumarizeaza o strategie de afaceri pentru domnul Gravelin (numa’ frantuji la proful asta:P) care produce dulapioare de plastic cu 3 sertare:)).
Azi am reusit sa descifrez problema (adica sublinieri si "aaaaaaaaaa" si "asta il intrebam maine pe prof…") si mini-foaia xls cu capacitatile (2 creiere gemene sunt mai bune decat unul, nu-i asa Rares?:P)… iar acum seara ) gratiei Andreei care a intrat in panica:P, m-am prins cat de cat si de mostruletzul cu patratele…
Si asta in timp ce incerc sa rezolv mii de alte lucruri in paralel… si sa nu-mi mai amintesc de contabilitate…
No, sper sa fiu maine ceva mai optimista…
Noapte buna…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
PS: Soy tu gitano, tu peregrino….
 
Lasă un răspuns

