2 Filme

Februarie 16, 2009 at 12:12 am (Diverse) ()

(Nu am stat numai sa ma uit la filme, am si invatzat!:D)

12 Angry men (1957)
Actiunea se desfasoara intr-o camera. Pe scurt, un proces in care un baiat este acuzat de uciderea tatalui sau, iar dupa vizionarea tuturor probelor, cei 12 jurati sunt rugati sa se retraga pentru a da un verdict. Initial, acesta este 11-1 "vinovat"… O combinatie geniala in alb-negru de logica si psihologie …

Habla con ella (2002)

E suficient sa zic ca Almodovar si-a bagat nasucul in filmul asta:).
2 barbati se imprietenesc intr-un spital, fiecare avand grija de femeia iubita, in coma… De fapt, nu sunt in stare sa descriu ce se intampla in film, ca e o pendulare continua intre prezent si trecut… Pe IMDB am gasit 2 descrieri f bune. Foarte frumoasa actrita care o interpreteaza pe profesoara de balet. Superba…
Lectie practica de cum sa iubesti si cum ajungi sa te cunosti pe tine facand asta…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
1 comentariu

  1. lavinia said,

    Le-am vazut pe amandoua! Foarte bune! Bv bv! Da eu nu cred ca le-as fi stricat cu invatatul in acelasi timp… Hahahha

Lasă un răspuns

