Update

Februarie 14, 2009 at 1:21 pm (Diverse) ()

Motto:
Se intalnesc 2 clarvazatori pe strada:
– Tu faci bine, eu ce mai fac?
 
Asa mi s-a zis ca e blogul meu:)) Nici nu trebuie sa ma mai intrebe lumea ce fac, ca citeste pe blog. Bine ca ideea mea a fost ca cei de acasa sa citeasca si sa nu mai stau eu sa povestesc ce si cum… Na, nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste:))
 
Ce s-a mai intamplat pe aici?… Well, for the beginning, ieri era ora 5 si vedeam soarele:). Si azi e a doua zi consecutiva fara nori:). Ceea ce inseamna ca, daca o sa fie un pic mai cald, o sa-mi placa foarte mult primavara aici in DK:)…. Nu se compara cu primavara in B (sa n-aud comentarii), dar o sa-mi placa:)…

La petrecerea de ieri am aflat primul banc unguresc cu romani:D (de cand caut!!!) Daniel a fost f dragutz sa mi-l zica… bine, ca ale noastre nu se compara cu ale lor, dar tipul a inghitzit destul de bine faza cu "No, atunci bea incet ca-i rece…"
Deci:

Romania vrea sa faca cel mai mare teren de fotbal in lume, iar primul ministru merge prin toate tarile sa stranga fonduri… La sfarsit vede ca toate tarile au donat bani, in afara de Ungaria. Se duce, deci, la prim-ministrul Ungariei sa vada care e problema:
– De ce nu ati donat bani? Vrem sa facem cel mai mare teren de fotbal din lume, insa avem nevoie de bani…
– Da, mai, dar noi am venit cu terenul…
Bine, ca ei toti au un issue cu faza cu Transilvania, desi nu cred ca stiu toti atatea argumente istorice (wtf, nici eu nu le stiu, stiu numai ca in Transilvania au fost si sunt mai multi romani decat populatia Ungariei… so…).
 
Si acuma in speranta ca o sa pot sa tin pasul cu dumele…
*
Lucrand la prezentare:
Eu: Stefan, fa steagul ala mai fad, mai transparent asa…
Rares: Da, da, asa ca folia de bagat in cuptor…
Stefan: Da, am exact aici o optiune "ca folia de bagat in cuptor", stai sa dau click…
 
*
Dana: Pe mine de ce nu ma chemati la fotbal?…
Rares: Pai e cam violent..
Stefan: Plus ca avem copil de mingi…
Rares: Poate ca majoreta…
Stefan: Sau bara transversala…. Fanion dreapta avem?
[……]
*
Meniul de asta seara: Mamaliga (DA, am reusit!!) cu peste la conserva:)…
 
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

