Nu sunt decat "16" kg…

Februarie 11, 2009 at 10:18 pm (Diverse) ()

Primit pachet prin Comati, ajuns acasa deselata si inghetzata de frig (ca seara danezii stau acasa si nu au nevoie de autobuze din sfert in sfert de ora…).
Asa cum am stabilit cu restul "pachetistilor", scriu ce era in plus in bagaj si astept comentarii analoage de la ei:)). Chestiile in plus se impart in 2 categorii:
 
1. Ti-am zis ca nu vreau sa pui asta !!!!
– 1kg de malai (nu ca nu ar avea arabii aici tone…)
– alea 6 banane erau de fapt 14;
– 3 ardei grasi
– 6 castraveti
– unt de masa (in conditiile in care pe ala danez cumparat in toamna nu am apucat sa-l mancam ca a expirat)
 
2. Viata mea nu ar fi fost la fel fara:
– 2 conserve de cocktail de fructe (!?!! – importam chestiile de gen din aceleasi surse=> preturile sunt similare)
– 1/2 kg gris!!!!
– un borcanel de coaja de lamaie!!!
– miere!!!
– caciula si fular pentru Nanna!!!
 
Si toate astea in mishtourile soferilor:
– "Copii, ca sa va fie mai usor la carat, faceti aici o masa mare batraneasca (ca aveti din ce) si pe urma mergeti acasa…."
*
– "Nu se ofera nici un cavaler s-o ajute pe domnisoara?" (adica pe mine…)
[….]
eu: Dar, va rog, nu va inghesuiti…. (btw, ms frumos Cosmin, raman datoare!!)
Victor, Dana?:)
 
V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. Victor said,

    Pai, eu am primit margarina si finetti desi fosta cutie de margarina mai avea 1/2 ramas si fosta cutie de finetti mai are 9/10 ramas :))
    in rest, cele 4 banane ale mele chiar au fost 4 iar chestiile pe care nu le-am cerut nu ma deranjeaza: aka Kinder Bueno 😀

Lasă un răspuns

