Dume, chestii, socoteli…

Februarie 9, 2009 at 11:24 pm (Diverse) ()

In ordine:
 
"Cristina, NOI TE IUBIM, dar… SSSSSST"
– probabil ca trebuia sa zbor, sa nu respir si sa nu rad… impossible, guys, sorry:))
*
(continuare)
eu: Ce aveti cu mine???…. :((
Stefan: L’Oreal – pentru ca meriti !
Rares: Bergenbier. Prietenii stiu de ce !
*
Dupa ce Rares, in disperare de cauza, s-a dus sa-si cumpere dopuri de urechi (verzi) de la receptie (5kr):
Stefan: Cand ma uit la Rares, parca il vad pe Shrek… Si ma astept acuma sa iasa Donkey de sub masa…
 
*******
Miercuri o sa primesc si eu pachet cu minunatul Comati:D… dupa lupte si chin de "Scoate borcanele ca nu am nevoie de ele!!! Scoate malaiul ca iau de aici de la arabi!!!!"
In rest nush… parca mai voiam sa scriu ceva… A, da… stiti cu totii de baiatul ala injunghiat de tiganii unguri… Parca am mai scris, dar eu sunt din categoria care vrea sa-i impuste pe toti care se dau smecheri cu viata si avutia altora… intamplator sunt majoritatea tigani… si cu ocazia asta nu mai apare nepotul lui Cioaba la Maruta laudandu-se ca a arvunit-o pe fie’sa de 12 ani…
Hai ca m-am enervat… ma duc sa termin de spalat (de mana…)
 
V-am pupat,
Eof(b)

 
Lasă un răspuns

