Dume din biblioteca

Februarie 5, 2009 at 5:59 pm (Diverse) ()

Am inceput:)). LIVE blogging
 
Stefan: Care au fost primele marci de telefon pe care le-ati avut?
Dana: Siemmens A50.
Rares: Sony Ericsson T10
Eu: Bosch 407, frate…
Stefan: Motorola, mic, albastru…
Eu: Pai e dupa marime acuma?:))
Stefan: Da, se compenseaza… ceva mai mic cu ceva mai mare…
Eu: Iti faci reclama acuma?:))
Stefan: Nu. Nu e nevoie…
Eu: Am inteles… =))

*

Danutza: Am vazut o emisiune cu unul care a vrut sa sara cu parasuta si i s-au agatzat pantalonii de aripa… Si l-a tarat pe pista o bucata buna…
[]
Stefan: Nu putea sa-si dea pantalonii jos?
Dana: Da, mai, dar mai sunt si bocancii… nu deschizi pantalonii si cad…
Stefan: Ei, in functie de situatie…
Eu: De unde concluzia ca, daca e vba de o anumita situatie, lui Stefan ii cad pantalonii imediat…
Stefan: Of course…
 
Later edit: Nu am avut nimic special cu Stefan azi… poate el, ca s-a luat constant de mine… iar dintre noi 2, eu am blog *evil laugh*….
 
V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

