Trebuie sa ma calmez

Februarie 4, 2009 at 10:10 pm (Diverse) ()

Asa ca o sa ma apuc sa scriu… nush, simt deja ca nu mai suport si ca ma sufoc aici… si am asa un sentiment de inutilitate in ceea ce ma priveste, de imi vine sa ma arunc pe geam…
Jose mi-a zis ca e normal, ca in primele zile aici, mai ales dupa ce ai lipsit mult, iti vine sa-ti tai venele… E adevarat ca mi-a mai zis ca o sa treaca, deci sa nu-mi fac griji…
Insa pana trece… offf…
Ma simt ca intr-o cusca… si imi vine sa tot dau cu pumnul in pereti, sa-i sparg!!
 
*
Am primit mail de confirmare de la Telmore, in 2-3 zile primesc noul sim, iar abonamentul va fi valabil incepand de pe 10 feb… Deci urmeaza cate 2 zile in retea/luna:))… abia astept:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

