Sa mai scriu si eu…

Februarie 4, 2009 at 2:44 pm (Diverse) ()

Ca tot am ditai fereastra si nu am chef sa citesc/invatz la IMCS… Azi am mai bagat un roman in lista de mess:))… no, bine, ca il stiam de mai demult si azi m-a ajutat cu multe multe chestii…
(dedicatie fara numar, fara numar, pentru Ionut din Baia Mare!!!!… abia astept sa-ti vad reactia cand o sa citesti despre tine pe blog:P)
Ce a facut Ionut… mi-a zis despre www.LSRS.ro (cine e interesat intra, citeste si eventual se si inscrie), mi-a dat kit de instalare pentru Office 2007 (si acum trebuie sa invatz rapid sa-l folosesc ca s-a instalat peste Office 2003 si nu e f placut (pentru mine), a stat cu mine de vba in mini fereastra lui si cam atata:)… daca imi gaseste si job, o sa fie genial… ii aduc si lui macaroane:))… si il invatz si cum vine cu bursele si actiunile (atata cat stiu si eu, ca daca stiam mai mult ma apucam sa fac si bani, nu sa stau la facultate sa invatz:P).
*
Btw, se mai intampla si miracole, ninge in Aar… si nu asa oricum, ci cu fulgi mari mari:)… pacat ca, cel putin mine, ni s-a taiat de atata iarna si vrem si noi primavara si cald…
*
Eu sunt acuma ff energica ca am apucat ieri sa dorm… dupa 12 ore de stat pe afara… A venit si restul study-groupului nostru vesel:P… profa de Ec.Comp ne-a schimbat grupele si acum trebuie sa ne reorganizam (Adrian, vezi ca avem de facut nush ce tampenie pentru data viitoare, trebuie sa vb si cu olandezul ala, ca gasca vesela e la ski, n-au ei treaba nici saptamana asta… ce o sa-mi placa cand o sa-l punem pe Floristean sa citeasca… abia astept:P)
*
In rest… in 45 de min imi incepe cursul, asa ca ar fi cazul sa mai citesc si eu ceva:P
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

