Dume din biblioteca

Ianuarie 31, 2009 at 11:33 pm (Diverse) ()

Prima oara pe 2009:))
Bine, nefiind formula completa nu am multe… Stefan a fost oricum in verva:))
Nu de alta, dar si eu si Rares dormeam pe noi:))… si cascam la unison:))…
 
S: "Somnoroase pasarele… pe la cuiburi…"
eu: "Taci!:))…"
*
eu (in focul creatiei): "Asa, si aici punem Plant Managers… PLM…"
Stefan: "Iti dai seama ca romanii o sa fie pe jos de ras cand o sa vada asta… Si o sa radem numai noi in toata sala:))…."
 
Cam atat… but the year is still young ca sa parafrazez o replica celebra…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
2 comentarii

  1. rares said,

    Mai, duma cu somnoroase pasarele nu ai dus-o pana la capat….

    Dupa ce i-ai zis lui stefan sa taca, am continuat eu:

    Somnoroase pasarele, pe la Parlament se-aduna
    Isi voteaza lefuri grele, Noapte Buna !

  2. sidryane said,

    nu mi-am notat-o pana la capat… si eu chiar eram ‘somnoroase pasarele atunci’:)) (asta ca sa nu zic pasarica somnoroasa, ca sare lumea la gatul meu:P)

Lasă un răspuns

