blogging:)

Ianuarie 31, 2009 at 10:52 pm (Diverse) ()

Ca de citit nu am chef:))
Azi am fost in Den Gamle By cu mami:)… Asta fiind muzeul vikingului danez (asa cum l-am botezat noi), un fel de Muzeul satului in DK. F frumos, intr-adevar:)… si chestii f bine conservate… iar reactiile au fost ceva gen "dar avem si noi asa…" :))
Ce nu mi-a placut a fost piatra cubico-rotunda de pe jos care mi-a terminat picoarele:((… daca mai vrea careva sa mearga, faceti-va un bine si mergeti in adidasi!:)
Si ofc, si-a primit si bro’ cadoul de ziua lui (luat cu banii de e cardul meu!), ca ofc, baiatul a vrut Ipod Classic… asa cum acum ceva vreme a vrut si Sony Vaio (bine, pt Vaio ii multumesc acuma, ca ne impacam ff bine:P)… eu o sa-mi iau Nano daca o sa fac rost de bani… la filme abia ma uit pe calculator, dara’mite pe Ipod… anyway, trebuie sa ajung si la aia de la Telia sa vad ce e cu sim kort numberul ala (mental ‘to do’ note) ca sa scap si de chestia asta…
Off… marti am alta prezentare, maine ne ocupam de ea, avem 4 romani in echipa, numai eu o sa fiu acolo… great:)…. hope sa iasa bine, ca eu nu am mai facut chestii pe drept pana acuma… cred ca ar fi cazul sa citesc…
Bag 2 poze sa vedeti si voi cum e muzeul asta si gata, nu mai stau sa pierd timpul:)…
 
   
centrul  orasului vechi     ASB cand era mai tanar:))       Dinner?:)

(click pe ele pentru marire)

V-am pupat,

Eof(b)
 
 
Lasă un răspuns

