Am ajuns cu bine…

Ianuarie 30, 2009 at 1:27 am (Diverse) ()

Dovada si revenirea tag-ului "In patria lui Hamlet"…
Nu imi e bine deloc… chiar deloc… aseara imi venea sa nu mai plec… sa raman… pe de alta parte… trebuie sa termin ce mi-am propus nu?:)…
Singura peripetie a fost in aeroport in CPH, nu ceva f grav, ci doar "trenul catre Aar pleaca din Cph Central staion, luati trenul care vine si schimbati acolo…" – noi cu 5 bagaje, gentile de mana si rucsacul de laptop… noroc ca in gara in Aar am avut comitet de intampinare (Stef si Rares) si ajutor (ceva gen casa de ajutor reciproc a pensionarilor;)), evident, asta zic cu foarte mare drag…)
Partea f buna e ca am in Aar gasca vesela care ma face sa uit in momentele in care sunt cu ei… partea relativ nasoala e ca nu stau cu ei 24/7 si in rest doare…
La un moment dat nu o sa mai doara si atunci o sa fie totul ff suportabil, neschimbat (in ce ma priveste), dar suportabil… pana atunci…
Anyway, maine prezentare, pe urma vizitare Aar cu mamica:) (care acuma s-a culcat si zbiara la mine sa merg si eu), shopping (trebuie neaparat sa iau ceva lichide, ca l-am lasat pe Alex fara un Pepsi si trebuie sa ma revansez…. mancare –  de acuma nu-mi mai iau tot semestrul:)), ca la cat am adus de acasa (oftat prelung…), chiar rezist:))…
Si ofc, am reluat drumurile la biblioteca:)… ca trebuie sa facem impresie buna:))
Stiti bancul ala cu cei 4 apostoli care erau 3, Luca si Matei?… asa si noi:))
Din cei 5 membri ai echipei, 3 vor fi la prezentare: eu si Rares =))… ca Stefan face parte din oamenii muncii acuma:P… si sa speram ca nu se crizeaza profa… Mai interesant este de vazut ce vom face cu prezentarea de la EU.Comp unde nu stiu nici macar care e faza (cacofonie intentionata).
Scriu pe blog ca multi din cei cu care tineam legatura pe mess nu sunt online (cine se stie, se cunoaste)…. si, na, reluam obiceiul…:)
Is curioasa din ce tari o sa mai scriu de-a lungul carierei mele bloggeristice… de exemplu acum stau pe podea, langa caloriferul din bucatarie, intr-o pozitie f boema:) Poate ca o sa scriu si pe scari la Taj Mahal, sau in fotoliu la Burj Al Arab:P… you never know…
No, gata, ca e tarziu…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

