Inainte de decolare

Ianuarie 28, 2009 at 1:53 am (Diverse) ()

Spre patria lui Hamlet, ofc, unde ma asteapta un semestru absolut criminal… dar ce nu te omoara, te face mai puternic, right?:) (sau te lasa cu sechele…). Again, pentru fani si pentru mine… o sa citesc asta cand ma satur de IAS si IFRS si o sa suspin dupa Bucurestiul meu drag….
*
Draga mea surioara rea si afurisita care nu ma aproba, dar pe care o iubesc pt asta, Adina m-a dus pe strada Covaci (again, str Covaci, cred ca e ceva acolo de nu trece anul si iar ajung pe ea….) intr-un bar apartinand lu’ nenea ala de la Zdob si Zdub ("Un domn si fiii"). Acolo, o gasca de oameni abia iesiti de la examen cu chef de bere…
 
Eu, copil cuminte, ma duc la bar:
eu: O cola, va rog frumos…
barmanul: Ce????
client al ‘casei’: A cerut cumva COLA????
eu: Da… e vreo problema?:-s
hohote de ras generale
client al ‘casei’: Cred ca e prima care cere cola in barul asta… Un shot de palinca!
barmanul: Da! Un shot de palinca din partea casei….
eu: Dar eu vreau cola…
Adina (care venise si ea intre timp): Ai cerut cola???
client al ‘casei’: O cunosti?
Adina: Da
client al ‘casei’: 2 shoturi de palinca pentru fetele! Hai sa le facem o poza… auzi, sa ceara cola…
(dupa ce ne-am baut shoturile)
eu: Acum imi dati cola?
barmanul: Iti mai dau un shot de palinca daca vrei…
eu: Nuuuuuu… vrea cola…
barmanul (dupa ce se uita in frigider): N-am… Pepsi twist daca vrei…
eu: Bun si Pepsi…

Dedicatie speciala pentru Apasu’…. Sa fii fericit… Esti mult prea bun si prea tare ca sa fii altfel… Poate totusi o sa ne mai vedem in viata asta:) (ma bazez pe Adina sa transmita link-ul).

 
*
Duminica, vizita in regiunile rurale din exterioul Bucurestiului… la dragul meu Danutz (+ Alinutza). Bine ca v-am vazut… va mai povestesc la vara:)… Nici nu am plecat si de-abia astept sa ma intorc:)
 
*
Ieri seara… Dupa ceai+cappuccino in Spring, Folk night cu Lori in Fire… si nu mai e Fire despre am scris eu acum 2 ani si mai bine!:D. A devenit (sau redevenit) club rock… la parter nu se fumeaza, lume decenta pe acolo… fara picior de manelist, cocalar, cimpanzeu sau pokemon… doar genul de studenti pe la Poli;))… si cateva economiste ratacite;)).
De cantat au cantat Vampirul (numai pentru cunoscatori!), o tanti de la Generic si inca alti cativa pe care nu i-am mai prins, ca am plecat:(… Oricum, am ramas la sfarsit un pic la parter ascultand muzica de la subsol…
 
Vant de brad  (am gasit pe Trilulilu o varianta Roza Vanturilor)
 
Rau ma dor ochii..ma dor
De durerea frunzelor
Rau ma dor ochii..ma dor
De durerea frunzelor
 
Refren:
Si ma duc..si iar ma duuc
Pana la izvor de nuc
Si ma fac…si iar ma fac
Vant de brad si vant de fag

Si am sa plec fara sa stii…
Dus de dorul tau tarziu
Si am sa plec fara sa stii…
Dus de dorul tau tarziu

 
Refren
Cu cine am plecat nu stiu
Si mi-e inima un rau
Care curge neincetat
La o margïne de sat

Refren x 2

 
Frumos, nu?… Lori, ne vedem la vara:)… cu rolele:)… Mi-am luat ramas bun de la atata lume… dar i-am vazut pe toti:)
Si azi am mai depanat amintiri si cu Andreea:)…
 
Bine, ca oricum vb cu toata lumea pe net, dar nu e la fel… si cresc mare si nu vreau, eu vreau sa mai raman un pic copil fara griji… pentru ca stiu ca iesirile nu o sa mai fie asa dese… cel putin nu pana ma intorc de tot…
Hai sa nu devin melancolica… Si habar nu am de ce sa schimbat fontul la ceea ce scriu, dar n-am cum sa-l modific la loc si nu mai stau acum sa-mi bat capul…
One more day…
 
V-am pupat,
Eof(b)

2 comentarii

  1. jon said,

    🙂 Călătorie plăcută spre ţările calde! Åži zici că Fire-ul e acum cu politehniÅŸti ÅŸi economiste hmmmm :P.

  2. sidryane said,

    Maine calatoresc:)..
    Mah, erau economiste ca am fost noi acolo;))

Lasă un răspuns

