Am revenit….

Ianuarie 21, 2009 at 3:03 pm (Diverse) ()

Nu mi-am revenit, dar am revenit:)…. pentru fani:)
Inainte sa trec la lucruri ‘serioase’… Daca am ales sa plec asta nu inseamna ca nu am voie sa-mi fie dor si sa ma doara, nu inseamna ca nu am voie sa zic ca nu vreau sa ma intorc acolo, nu inseamna ca nu-mi mai pasa… etc etc etc…
Si citand dintr-o discutie de zilele trecute:
"Ce facem cu tara asta?"
eu: "Pai cum ce facem?… traim in ea…"
"Da, dar tu pleci peste o saptamana…"
eu: "Da, dar traiesc in inimile voastre, ele traiesc in ea si, prin translatie, si eu:D"
(dupa principiul, ‘traim in ea’, dar lasam la o parte mici detalii semnificative ca sa nu stricam patriotismul momentului;)) )
*
Gata, bagajul cu haine este terminat, nu are ‘decat’ 20 kg… Cand am venit aici avea 27, de unde rezulta ca merg inapoi cu mai putin:D (si ar fi si cazul, ca nu mai e Victor cu mine sa-mi ia haine in bagaje:P)… mai am 2:) (unul e al mamei, nu disperati!).
Evident, wildcard-ul pentru DSB nu a ajuns… duminica seara am scris mail, luni mi-a raspuns o tanti ca nu stie care e faza, dar ca a dat comanda din nou pentru el si ca vine in 2 sapt…. intre timp pot sa-l folosesc pe ala temporar expirat… simple as that…
*
Tot incerc de vreo ora sa ma uit la Badea de aseara, dar merge ca drq… si nu inteleg de ce… astazi nu-l mai ratez, ca deja ma apuca disperarea:P… oricum, frumos:)
*
A… si a propos de becurile economice (alt Victor):

Victor : http://redgreenandblue.org/2008/10/11/eu-bans-incandescent-light-bulbs/ special pentru tine
Cristina : :))
Cristina : :*
Cristina : ms ms
Cristina : are mercur
Cristina : au sarit cu plombele cu amalgan
Cristina : si il baga in becuri
Cristina : ….. muma’n …
Victor : =))
Victor : This is well intended but ultimately, a potential disaster. Flori sources contain mercury, and unless disposal and recycling nears 100% (highly unlikely) the amount of mercury in the groundwater due to improper disposal will skyrocket, with attendant spikes years hence in birth defects and related cancers. Legislation should be driven by experts, not by the legislators themselves.
 
Cristina : amin
Victor Manea:  :)) toate au un sfarsit…cat s-o mai lungim?
Cristina : …. dar nici asa sa acceleram…
Victor Manea:  =)) pai ca sa nu acceleram folosim becurile astea. sa prelungim agonia. sau placerea. depinde fiecare in ce conturi se scalda
Cristina : =)) :))
Cristina : i’m going to blog this, you know that…
Cristina : te fac celebru:)

 
Si azi iar ne duce la film…. Te iubim, Vic!!!:)
*
No hai ca ma pregatesc de iesit pe afara… ca azi a fost efectiv o zi in stil danez… am motait aproape mereu si cand am vazut ca asa nu se mai poate, da-i cu capuccino…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

