Ploaie de stelutze

Ianuarie 18, 2009 at 12:18 am (Diverse) ()

Singurii carora ar trebui sa li se permita sa cante "Can’t help falling in love" ar trebui sa fie cei de la UB40 (stiu ca e melodia lui Elvis, dar el nu mai e, gata.. deal with it)… am si o varianta in care o canta J.Iglesias si pur si simplu it’s not the same!:)
*
Desi nu vreau sa ma gandesc, trebuie… ca vacanta mea se termina curand si va trebui sa ma intorc in DK… si cum, mai nou:P, imi infrunt problemele, dupa principiul "wft?!!?", am inceput deja sa pun chestii in bagaj… haine and stuff…
Vacanta?… A fost intr-o mica masura ce imi doream cand m-am intors… a fost, si putea sa fie mai mult… anyway. La capitolul friends am bifat cam tot ce am vrut:)… mai am cateva fete pe care vreau sa le vad inainte sa plec, dar am timp:). Ce o sa fac in continuare anul asta ramane un mister… Worst case scenario, summer school si vin in august acasa… dupa ce ma inscriu pentru licenta… trebuie neaparat sa gasesc o chestie de management consulting/advisory care sa ma ajute cu study case-ul pentru licenta… asta doare cel mai tare acum… asta sau varianta de internship… care s-o putea rezolva… ca sunt multe date in problema (date care prin definitie sunt constante si nu variabile…)… bla bla… nu are rost sa detaliez… mai bine anunt cum am rezolvat:)…
*
Asta seara am incercat sa gasesc noua locatie a restauranului Plugarul (s-a mutat din Crangasi in Crangasi dar nu l-am gasit neam!)… daca stie cineva, va rog sa-mi spuneti, ca asa mi-e pofta de o piÈ›a a la Plugarul:))…
Intre timp am mers la cafeneaua care s-a deschis in statia lui 178 de la podul Grant (pe partea cu Posta Romana) si unde am ramas f placut impresionata de atmosfera – Bayou Cafe (

bag numele cand imi aduc aminte sa trec pe acolo sa mi-l notez:P). Chiar merge chestia aia inchiriata pentru o party ceva:)… oricum fff nice:).

Totusi, vreau si eu sa stiu unde e noua locatie Plugarul (si nu, nu mai e calea Crangasi, nr 6). HEEEEEEEEELP!:)
*
Cam gata pentru astazi… nu prea mai am chef de nimic…
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

