Fara titlu

Ianuarie 10, 2009 at 1:26 pm (Diverse) ()

Nu o sa scriu de ceva anume, ca nu prea am inspiratie:)
Still, mi-e ft ft ft frig (multumim din suflet mamei Rusia pentru asta!), ma doare capul ingrozitor de tare (am inceput anul cu o extractie de rest de premolar) si am o gramada de citit…
Btw, facand eu rost de bani am zis sa trec pe la Diverta sa-mi cumpar vreo noua aparitie din colectia Amber… si m-am trezit la raft cu 3 noi volume!!!… din care ultimul era si ultimul exemplar de acolo… so ofc ca le-am luat:))… isi asteapta randul pe raft:), dar tare imi e ca vor calatori cu mine back in DK… ele si altele, ca mi-a mai luat mama chestii de la Prietenii Cartii:).
*
Mesaj: Nu ai avut dreptate… odata ce lamuresti niste chestii, devine mai complicat si mai greu… si nu e mai bine… probabil ca la fiecare persoana e diferit… s-a intamplat sa nu se nimereasca faza la mine…
*
No, hai ca ma bag in patutz la citit de carti:)… si la facut de strategii pentru curs:)
Si 2 bancuri pentru o sambata vesela:
 
La un interviu pt angajare:
– Cati ani ati stat la ultimul loc de
munca
?
– Aproape 20.
– Si de ce ati plecat?
– M-au
gratiat…

– Care e culmea melcului?
– Sa fuga de acasa.
 

V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

