Ca sa explic ce inseamna GATA!

Ianuarie 6, 2009 at 12:42 am (Diverse) ()

GATA! inseamna ca am scapat si de ultimul examen. Dat intr-un mod ff inghesuit, cu legaturi la 2300 km departare, cu pizza, cu ras si cu nervi de gen "Cand mama drq ne-au predat aia asa ceva?????":))
In rest munca, maine iar munca… si cam atat… teoretic mi-am gasit o ocupatie pana plec, practic nu stiu in ce masura se va pune in practica:)
Sa nu uit sa scriu… in DK ma plangeam de becurile ecologice chioare de care numai de astea gasesc. Ajung eu frumos acasa si surprize, surprize… ai mei au pus in toata casa becuri de astea de turbez cand vad ca nu vad:))…
*
Sa ma explic pentru cine cauta o explicatie… eu reactionez ca Proust cu madlena lui… adica pentru mine madlenele pot fi din cele mai ciudate chestii si, mai rau, in special cand trebuie sa fiu relativ coerenta, apar din neant:))… si sunt muuuuulte:))
*
Hai ca e tarziu!
Bine ca mi-am adus aminte (madlena!). Asta e prima insemnare pe acest an:)…
La multi ani! si La mai multe!
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
 
9 comentarii

  1. andrilian said,

    La mulÅ£i ani, ÅŸefa. Spor în noul an, spor la muncă, spor la bani, lumină multă (las’ că ecologicele sunt întotdeauna bune, altfel de ce am plăti mai mult pentru acelaÅŸi produs?), spor… Spor. Atât.

  2. sidryane said,

    Multumesc la fel!… Anul trecut l-ai terminat cu bine (insurat, la casa ta), anul asta sa fie si mai si!:)
    *
    Bai, innebunesc… eu sunt obisnuita cu lumina multa si galbena… nu chioara si alba:((

  3. andrilian said,

    2008 a reprezentat pentru mine vârful… MulÅ£umesc asemenea pentru urări.

  4. alecs said,

    LA multi ani gagic! Felicitari pt "GATA" si hope 2 see u soon in Dk! AAA si la faza cu becurile istea economice… tb sa te obisnuiesti cu ele pt ca din 2012 o sa ai parte numai de ele pt ca becurile cu incandescenta nu se vor mai fabrica de la acea data 😛

  5. sidryane said,

    @AleCS: Bag ceva in ele de becuri economice !!!:))… O sa-mi pun de jur-imprejurul camerei ca sa vad:))…
    Un prof de la FABBV ne zicea ca astea cica ar provoca caderea parului:))…
    Pupici!:)… Din feb incepem iar bairamul;)

  6. Victor said,

    Pup U, la multi ani!
    Mi-e dor de tine 😛
    Tot ce e economic e naspa, de la becuri pana la programele economice ale masinilor de spalat care de fapt nu spala ci mai mult mimeaza curatenia.
    Consumul economic al masinilor care de fapt nu mai merg ci se taraie…totul costa pe lumea asta. Iar ce e economic inseamna ca are un pretz mai mic…deci compromisul e la utilizator.

  7. sidryane said,

    Asta clar!
    Bine, ca nu stiu exact cum e cu pretul mai mic, ca momentan chestiile electrice eco sunt mai scumpe… cica se recupereaza la economii… Si picioarele mele vor sta de-a pururi bagate in aceste economii:))
    PS: Si mie mi-e dor de tine… poate ne vedem peste o saptamana-doua, cand o sa fiu eu sigura ca sor’ta e sanatoasa tun:))

  8. Victor said,

    Vai, am citit Victor si ma si intrebam cand am lasat eu vreun comentariu haha
    in orice caz, la multi ani, crangasheanco, ne vedem prin dk candva 🙂

  9. sidryane said,

    La multi ani, militareanule!… Aduc aparatul de pozat si facem concurs pe blog;)

Lasă un răspuns

