Bonds. James' Bonds!

Decembrie 18, 2008 at 10:10 pm (Diverse) ()

Asa se va numi compania pe care o va fonda Stefan si la care o sa lucram toti cu obligatiuni.(Lasam la o parte faptul ca ne-am tampit la cap zilele astea cu tot felul de strategii de marketing si real options).
Mai e un pic si vin acasa:)
Si mama mi-a zis ca a luat deja bradutz si ca ma asteapta pe mine sa-l impodobesc. Evident, orice eschiva a mea de a scapa de asta ("Dar eu ma bucur si de el asa, gata impodobit!"), nu a reusit:)… Maine rezolvam ce mai e de rezolvat, cina la Rares, cumparaturi, Klubben (sau cel putin asa a zis Dana, ca mergem toti:P) si gata:)
Multe zambete aici… E frumos sa simti ca vine Craciunul…
(tremur de nu mai pot, e asa frig in casa… sau poate am racit eu un pic –  sper totusi sa nu…)
 
V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. lavinia said,

    Vacanta placuta! Si sa fie cat mai romaneasca! Si bafta maine!

Lasă un răspuns

