Altele…

Decembrie 11, 2008 at 12:35 pm (Diverse) ()

Din nou si again la biblioteca… in asteptarea lui Rares (care se trezeste mai greu, ca el e mic:P)… corporate finance, Andreea Raicu, Tudor Chirila, zodii, ascendenti si compatibilitati:))…
*
Am stat si m-am gandit la alt subiect de discutie… Unul, evident, foarte potrivit pentru o lady care este eu (Am zis!)… injuraturile:))
Eu am una care e deja tic verbal "F…-ti m….. ma-tii!":))… si in general o folosesc in 2 situatii: cand ma sperie cate un amic (se pare ca s-au prins toti ca-mi place la nebunie:P) sau cand ma enerveaza cate un idiot… Bine, dezavantajul e ca atunci cand fac cunostinta cu mama cuiva imi e absolut imposibil sa mai folosesc expresia:))… ca imi dau seama ca nu e vina ei ca e copilul idiot…
Aaa… si pentru fete… nu ai cum sa zici "da-o-n p..a mea de treaba", din motive strict biologice, asa ca la fel de bine se poate folosi "da-o-n spanac!", cu tinta directa la Popeye (care biologic poate sa foloseasca expresia:P).
Voi ce injuraturi folositi?:)

V-am pupat,

Eof(b)
2 comentarii

  1. cel_al_carui_nume said,

    TREI, in p**a mea!!!!!!!

    Seaca-l, Doamne!
    Ioi, Trazneasca !!
    F***te-n pricepere !!!

  2. sidryane said,

    Cel-al..: IN CEEEEEE?????

Lasă un răspuns

