Countdown

Decembrie 8, 2008 at 7:53 pm (Diverse) ()

Gata, si-a luat si Rares bilet (oare ce or fi crezut aia de la gara dupa ce au venit 2 persoane sa ceara loc in vagonul 11, undeva pe langa 75….), iar pentru drum am deja stabilit program de macaroane:P…
*
Bestia de Floristean alaturi de Despina pleaca maine spre Bucuresti (gratie bestiei de Mihnea:P), iar eu ma agatzam de ei sa ma ia si pe mine… evident, ca un copil rasfatzat, ca am bilet de tren si de avion deja luate…
*
Hai sa mai invatzam… Azi a fost o zi ff lunga… am vizitat si targul de Craciun de langa Aros (habar nu am cum se numeste cladirea) si cum ma asteptam, chestii traditionale (de fapt, in general haine, obiecte decorative si bijuterii), marea majoritate hand-made si evident fff scumpe…Ce, la noi iesi ieftin daca te opresti la artizanatele de pe valea Prahovei?… Vreau saptamana asta sa ajung si la Jul i Den Gamle By (‘Craciunul in orasul vechi’), insa trebuie sa ma documentez un pic asupra tarifelor de intrare:P
Oricum, am o mare problema in ceea ce priveste cadourile pentru cei dragi. In special pentru a very very special someone caruia vreau sa-i iau ceva si nu stiu ce:(.  Mai circul prin oras… mai vad…

V-am pupat,

Eof(b)

Lasă un răspuns

