Daca aveti nevoie de un stimulent in ridicarea bunei dispozitii

Decembrie 6, 2008 at 11:00 pm (Diverse) ()

Eu sunt gata sa vin cu un set proaspat de dume si nu numai:D
*
Stefan (catre Rares): Bine ca esti tu destept!!
Rares: Am citit in carte !!! (spre deosebire de altii…) Doar nu eram eu ala care a descoperit gaura la macaroane!…
*
Eu: Dana… Servetel !!!
Stefan: Dana Z…., nu Dana Servetel!
*
(ne-am impartit in grupe, dat fiind faptul ca eu si Stefan am facut IntF la inceput si eram un pic in urma… )
Dana: Rares, ce cauti tu in vecini ??!??
Rares: O bomboana!…
Eu: Vai, multumesc!;;)
Stefan: Poate ca se referea la mine!…
Eu: Esti sigur ca vrei asta?:))
*
potenta in termeni de optiuni (we are sick people. I KNOW!!!). Nu dau autorii ca nu mai stiu exact cine ce a zis… Ultima replica ii apartine sigur Celui-al-carui-nume….
– Oare cum e cu potenta la japonezi?
– Ei sunt clar out-of-the-money….
– Da?
– Pai da, in general trebuie sa fie deep-in-the-money ca sa exerciti optiunea…
*
Si cum metoda mea de a-mi face onomastica cunoscuta a functionat, am primit si cadouri:D… Multe multe dulciuri si un elan pe care l-am botezat Etienne, dupa autorul cadoului:)… (elanul fiind danez de origine franceza)


(Statea ff confortabil Etienne:P…. in oglinda se vede masa noastra de lucru…)
Mai vbim…
 
V-am pupat,
Eof(b)
4 comentarii

  1. Mihaela said,

    acum..stiu si ce ati facut in weekend la bibioteca…v-ati tinut de glume:)) cred ca nu am ratat prea mult:P…Vin in forta azi…pt corporate fin.,,,are you ready?:)

  2. sidryane said,

    Dap:))

  3. Cristian_Cabinetavocat said,

    Super funny ! Tine-o tot asa! Toate cele bune, te astept in vizita si pe la mine 😉

    http://cristiancabinetavocat.weblog.ro/

  4. sidryane said,

    huh?… nenea Cristian… ok, fie, dar vreau bani pe reclama:)

Lasă un răspuns

