La multi ani !!!

Decembrie 2, 2008 at 2:06 am (Diverse) ()

 RO MAAANIAAA !!!!
AU ! AU ! AU!
 
Incercand sa sterg una din multele insemnari ciorna care apar aiurea pe blog, am sters una buna:(… asa ca o rescriu acum:)
La multi ani! pentru toti romanii, fie ca sunt acasa, fie ca sunt afara!. Sa ne traiti!!
*
M-am intors acuma de la cina de 1 dec din Skjoldhoj (mamaliga, mozzarella, ou si carne de porc cu macaroane – creatie proprie – si cozonac la desert:P, totul asezonat cu vin, muzica romaneasca si voie buna:D). Pozele o sa apara mai tarziu pe hi5… Bucurestiul, Tara Romaneasca, Ardealul, Moldova si Oltenia, fiecare cu reprezentanti de seama… nu am avut dobrogeni, dar nu-i bai:)
No, hai ca’i timpul de mers la culcare…
 
Nenii de la weblog este rugati sa rezolve bug-urile ca ne enerveste…
 
V-am pupat,
Eof(b)
6 comentarii

  1. Ratonul-iscoditor said,

    Hai sa traiesti, oriunde te-ai afla romane!:)))

  2. cornel said,

    Te rog sa-mi spui cum se poate schimba ordinea melodiilor din partea stinga !
    Poate mai pui din cele de calitate , adica NU Coolio si cele de acest gen .

    Numai bine !!!!! SARBATORI BERICITE !

  3. sidryane said,

    Nu se poate schimba, ca asa e playerul… sry…
    Si acolo nu e muzica de calitate, e muzica de care ascult eu:))

  4. sidryane said,

    @ Raton: Sa traiesti si tu! si sa topai fericit ca si pana acuma!:)

  5. Mihaela said,

    ce-i aia "carne de porc cu macaroane"?? D-soara din Bucuresti…se numeste "tochitura":)))si macaroanele…sunt intr-adevar "creatia" ta..si au fost delicioase..pup

  6. sidryane said,

    ok, "tochitura"… o sa o pun pe mama sa-mi faca:))… e ceva nou pentru mine la Bucuresti:)

Lasă un răspuns

