Ionel Teororeanu si alte poezii:)

Noiembrie 28, 2008 at 10:17 pm (Diverse) ()

 
Am reusit sa scanez vol 4 dupa citatele de care ziceam inainte si o sa le scriu un pic mai jos (de fapt cred ca e unul singur, inseamna ca m-a lasat memoria si ca trebuie sa citesc si restul cartilor). Pana una alta, sper sa ajung si eu maine la sauna…
Parafrazandu-l, deci, pe I.Teodoreanu: "Trecut un hop cu bine. Curand vesti bune" (trecut 2 hopuri cu bine, curand vin acasa 😀 – ca tot s-au gasit toti sa ma intrebe, facandu-mi viata aici si mai suportabila:))… o sa fie bine, simt asta).
 
Acele daruri numai care dovedesc că aducătorul lor te cunoaşte, şi-a amintit de tine, te-a reconstituit, şi-a frămîntat mintea culegîndu-ţi în amintire, exclamaţiile, poftele exprimate sau înăbuşite dau bucurie. Ele-ţi arată că ai existat în sufletul celui care ţi le aduce, şi darul, astfel numai, îşi pierde semnificaţia indiferentă de lucru cumpărat, căpătînd-o pe aceea de răsfrîngere a dorinţei tale în afecţiunea altuia.
 
Asta era una din chestiile care mi-a placut ff mult…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
 
Lasă un răspuns

