Incet incet

Noiembrie 24, 2008 at 8:20 pm (Diverse) ()

Punem la punct toate problemele administrative referitoare la terminarea acestui an:P Adica cel putin cu chiria sa zicem ca am rezolvat:P… mai e lumina si internetul:P.
Pana una alta, m-am hotarat sa particip si la cina de Craciun organizata de FIBU. Sa fie foarte clar (!!!) ca alea 150kr sunt date pentru cititorii acestui blog care vor avea ocazia sa citeasca un review foarte critic asupra mancarurilor traditionale daneze pe care danezii care este ei, le mananca in timpul Craciunului ("julesmad"). Imi pare rau ca nu putem sa ii aducem in RO sa vada aici mancare serioasa:))…
*
E prea frig afara pentru gustul meu.. mi-a inghetzat fundul… bine, ca daca nu ar bate vantul ar fi mult mai ok, dar na… oras indelurit, la marginea marii….
No hai, ca ma bag la un ceai (pickwick de mango si pere… bine, sunt 2 ceaiuri…)
Era sa uit, mi-am gasit pe net "Medelenii…" lui Teodoreanu… cand o sa am timp o sa selectez niste citate de acolo… de alea smechere:)
*
note to self: incep sa aud de prea multe ori "da, stiu, am citit la tine pe blog"
 
V-am pupat,
Eof(b) 
4 comentarii

  1. lavinia said,

    Ca sa stii cam ce o sa fie in meniu: aperitiv: 2 feluri de peste, felul principal: carne ca lumea (porc sau pui parca), probabil cu garnitura de kartofler si la desert, o chestie specifica, un fel de budinca de orez. Iar de baut: snaps og ol. Enjoy!

    P.S. Ma bucur tare ca vii!

  2. sidryane said,

    Deci ce inseamna sa te citeasca oameni importanti:D
    (ps: ce drq e ala snaps?)

  3. lavinia said,

    Din cate am inteles (and this may be a very biased opinion), e o chestie relativ scarboasa, care se bea ice-cold si care are concentratie mare de alcool ca sa te ia bine de cap – asa ca nu poti bea prea mult. Veeery Danish!

  4. sidryane said,

    Probabil ca sa save up time in drumul catre dans:))… mie sa-mi luati somersby va rog frumos:)… sau rom cu lamaie/kiwi/piersica…

Lasă un răspuns

