Bau bau:)

Noiembrie 23, 2008 at 8:03 pm (Diverse) ()

Me back on weblog si weblog back on letting me write:))… Sa speram ca bug-ul cu delogarea rapida nu o sa revina fix cand o sa vreau eu sa public:P
Copenhaga… done! Teatru…. done! (super, super:D) Buddy party… done! (m-am carat dupa 2 ore din lipsa de chef de socializare… si daca nici buddy mea nu s-a obosit sa-si miste fundul:)… de fapt, din intreaga buddy team nu a venit decat Lukas)
Azi am gatit pilaf si macaroane cu branza, ieri a facut Andreea cartofi la cuptor cu copenele de pui… miam miam:)…. Si, getting ready for another week… Mi-am luat si bilet de tren pentru cand o sa ajung acasa… si deja nu mai pot… counting back the days:P…
*
Alt banc cu criza financiara: "Data fiind actuala criza financiara, s-a constatat ca femeile se marita din dragoste…."
*
Pana la urma ni s-a confirmat si din alta sursa internationala concluzia noastra referitoare la danezi si daneze.  Citind asta mi-am dat seama ca it would never work… intre mine si baietii danezi adica:))…Tanti care a scris asta, a mai publicat si alte chestii bune de stiut atunci cand alegi DK pentru o sedere temporara de lunga durata sau chiar permanenta:))… Enjoy:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

