Scoala de ghizi

Noiembrie 14, 2008 at 9:06 pm (Diverse) ()

Cred ca v-am povestit de perioada in care am batut muntii cu scoala de ghizi de la Christian Adventure (mi se pare ca am si o insemnare cu poze). Am inteles ca acum incepe o noua scoala si se fac recrutari. Si cum fostii colegi am ramas prieteni pe mess, m-am oferit sa intru si eu in campanie, cat se poate de gratis, pentru ca sunt prietenii mei, pentru ca mi-s dragi si pentru ca merita!
Acum cand ma mai uit pe hi5, fix la pozele cu dragii mei munti ma uit (Adi, in iarna Ciucas, nu te-am uitat!:P)…
Preferata mea, din aplicatia Negoiu (cand am ajuns de fapt pe Serbota, iar Tzac-Tzac era sa fie subiect de stirile ProTv), este urmatoarea poza:
 
 
Camera8:D, dupa o noapte de geno pe terasa din cauza lui Bobo:)) 
 
Anuntul scolii de ghizi, asa cum a fost preluat de la hao_asakura (=Marius, coleg de generatie, actual stagiar:
 
Fundatia de turism montan si escalada Christian Adventure, in colaborare cu agentia de turism Christian Tour, organizeaza cursuri de pregatire montana printre care si practica in agentia de turism si autocar si notiuni generale de montanism.
Varsta de inscriere este intre 16 si 30 de ani.
Cate o aplicatie in fiecare luna.
Scoala de ghizi Christian Adventure va incepe curand! Veti avea parte de munte distractie si prieteni!
Sunati la 0726.206.371 sau 0724.235.183 pentru detalii!
Inscrierea si cursurile sunt gratuite.

Sho pe ei!:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
3 comentarii

  1. Adi said,

    Da mai, te astept sa vii in tarile "calde" si facem ceva drumetii sigur 🙂 Ciucasul sau Bucegii ne asteapta!

  2. sidryane said,

    Abia astept!!
    Mai tii minte poza?:)

  3. Adi said,

    I sure do.

Lasă un răspuns

