random

Noiembrie 11, 2008 at 2:34 pm (Diverse) ()

Hmm… ziua mea incepuse asa frumos la 12 noaptea… pe parcursul primei jumatati era la fel de nice (cer senin, soare, temperatura acceptabila….) si… normal, a inceput ulterior sa ploua:(… peste tot… si nu s-a oprit nici acuma…
Examenul de ieri… well, eu cica am vbit, in daneza… profa parea ca ma intelege… m-am mai blocat de cateva ori, dar in final nu cred ca m-am facut de ras… nu stiu exact daca acest lucru echivaleaza cu trecerea examenului, dar… aflam miercuri,… oricum de modulul 2 ma apuc in ianuarie, iar pana atunci mai incerc sa-mi traduc niste chestii si sa mai invatz cuvinte…
[In disperare de cauza ca acasa stau si zac, m-am mutat cu tot cu catel (laptop) si pisica (eu) la biblioteca la ASB in speranta ca pot sa termin si eu proiectul ala de l-am inceput acum 2 sapt si nu stiu cum se face ca de fiecare data reusesc sa fac doar bucatele mici- mici….]
Damn, campus net inca nu merge… si eu voiam sa-mi dld niste chestii…
Well, back to work.
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

