Pentru cine nu stia

Noiembrie 11, 2008 at 10:40 pm (Diverse)

Eu ma supar si ma simt jignita ff usor…. asta e… si putine sanse sa-mi treaca repede… si mai nici unul din cei care ma cunosc nu au gasit reteta sa imi treaca instantaneu… asa ca… just leave me alone for a while…
[pauza si de blogging… poate doar sa nu se intample ceva iesit din comun si extraordinar….]
{Adina, sper sa ai dreptate la faza cu ‘things have the extraordinary ability to fix themselves…’}.
Nani acuma…
PS: inca mai primesc urari de ziua mea de prin RO… iau in considerare ca cei 2300km departare nu pot fi strabatuti asa usor si repede:P… intelegere exista de aceasta parte:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
3 comentarii

  1. a said,

    La multi ani !

    din Olanda :))))))

  2. sidryane said,

    Multumesc!:)
    (din Olanda e mai greu zborul… dupa principiul "why drink and drive when you can smoke and fly…")

  3. a said,

    P-aia cu fumatul intezis in coffee shop ai auzit-o? Ai voie marijuana dar nu mai ai voie tutun :))))))))

    E reala, dar e mai greu de gasit o metoda de control !

Lasă un răspuns

