E ziua mea, ziua mea, ziua mea….

Noiembrie 10, 2008 at 11:20 am (Diverse) ()

Sa ma laud:)… 22 ani ("You’re still a little girl…", cum mi-a zis un coleg danez la party-ul de vineri) si afara (la mine) e cer senin (pe cat de senin poate fi cerul in DK).
Bine, eu azi am examen oral la daneza, dar sunt asa calma… ca la cat am invatat de la profa, daca il trec e ca un miracol de Craciun:)).
 
In acelasi timp:
La multi ani, Rares!!!:* (coleg de suferinta, aici, la ASB:P)
La multi ani, Stela!!!:* (colega de maternitate acum 22 de ani=))… si de ASE:) )
La multi ani, Alina!!!:* (it’s good to know ca mai avem o surioara in vechea garda de la facultate:)…)
 
Scorpionii la putere!!!!:D
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
23 comentarii

  1. did said,

    la multi ani! 🙂 si bafta la ex.

  2. sidryane said,

    ms frumos :*

  3. ioanbistriteanul said,

    La multi ani!

  4. rebelu said,

    la multi ani!

  5. sidryane said,

    @rebelul & ioan: Multumesc frumos pentru urari!:)

  6. andrilian said,

    La mulţi ani, şefa.
    De ziua mea (că mi-o întreţin cu întârziere, pe fondul unor probleme legate de măseaua de minte), am să mă gândesc şi la tine când am să consum, că aşa-i în popor.
    Merci că te-am cunoscut cu mândrie.
    Să fii fericită o viaţă cum sunt eu acum.
    Spor ÅŸi note mari la grădi’.

  7. sidryane said,

    Saru’mana pentru urari:*!
    (poti sa incepi sa consumi acuma niste wiskey romanesc… am auzit ca ajuta la durere…)

  8. DanielleS said,

    LA MULTI ANI SI BAFTA!

  9. sidryane said,

    Ms frumos pentru urare:)

  10. andrilian said,

    Fără Å£uică, "problema" e de fapt o operaÅ£ie de extracÅ£ie, pe care nu o recomand nimănui… Åži vezi că am zis "de ziua mea", adică să-mi spui ÅŸi tu de "la mulÅ£i ani"… 😀

  11. sidryane said,

    Da, stiu ca e si ziua ta in perioada asta, insa am uitat exact data:">
    La multi ani! pentru cand e… oricum te-a felicitat lumea in anul asta ceva de speriat:)…

  12. andrilian said,

    Suflet curat…

  13. sidryane said,

    M-ai injurat acuma sau cum?:)
    Cand e ziua ta?:)

  14. greenfield said,

    La Multi Ani, sa fii fericita!

  15. sidryane said,

    :*, multumesc

  16. jon said,

    La mulţi ani! Să ai parte de tot ce-ţi doreşti!

  17. sidryane said,

    Jon, sweety, 10x:)

  18. OneStranger said,

    Cam tarziu … da’ eu tot iti urez la multi ani si toate cele bune.

  19. sidryane said,

    Multumesc frumos:*

  20. EuFANTOMA said,

    Cu intarziere si din partea unei fantome:
    La multi ani si fie ca Mos Craciun sa-ti aduca sub brad,miracolul dorit:)

  21. sidryane said,

    Multumesc fff mult.
    (intelegem fantomele, sunt f ocupate sa bantuie oameni;d)

  22. EuFANTOMA said,

    Hehe,multam fain pt intelegere si-ti dau la schimb un secret.Nu bantui oameni,bantui doar case.Deh,de le-oi incurca si dau si peste unele locuite,nu e vina mea,nu?!:)))

  23. sidryane said,

    evident:))

Lasă un răspuns

