Party party

Noiembrie 9, 2008 at 2:23 pm (Diverse) ()

Multi sarbatoriti, multa lume, mult alcool care s-a terminat repede:))
Mult mult dans, multe poze (e plin pe Facebook – acest minunat tool care uneste oamenii din intreaga lume in europa de nord si vest:P), multa distractie:))
Si a doua zi, eu si Mihaela care curatam de zor living-ul ala:)). Evident acasa am ajuns seara, iar azi m-am trezit la 12:P
Bine, ca nici nu am apucat sa mananc bine si mi-au sunat la interfon o romanca si o alta tipa (probabil daneza) in cautare de recruti pentru spalat creiere:))… hai ca stiu ca tineti minte pe student charpelain-ul din prima zi cu sfaturile alea geniale si cantecelele simpatice:))…. ei, tot in genul ala… Prin definitie eu nu sunt ff politicoasa, dar am asteptat sa-si spuna poezia, le-am refuzat carticelele si le-am urat drum bun si cale batuta… 
Dar proasta aia s-a scapat ca ei au un anume program si nu revin in acelasi loc asa repede (colega ei vbise cu Andreea care ii spusese ca poate sa puna anunturi in cutia postala)… deci o sa revina si cred ca le zic ca sunt la politie daca le mai prind pe aici…
Libertatea de a alege cum si in ce crezi… si cred ca la varsta asta nu mai am nevoie de nici o alta indrumare… nici eu, nici alt om normal si bine echilibrat psihic… daca pana acuma nu stii ce vrei, e grav… si daca astea reusesc sa recruteze (si reusesc, ca sunt destui), e si mai grav…
(nu am nevoie de teoriile nimanui in materie de religie si credinta… There’s no right answer, asa ca nu va obositi sa comentati pentru a-mi demonstra ca gresesc)
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

