chestii nocturne

Octombrie 30, 2008 at 3:11 am (Diverse) ()

Da, ma culc, ho! Dar trebuie neaparat sa scriu niste chestii:)
Va rog frumos (pe astia, romanii care esteti pe afara), nu mai lasati pe nimeni sa comenteze de rau asupra noastra. Nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat noi. Dar comenteaza fara sa stie… multi, enorm de multi… si sa ma scuze mintile "mature" carora le displace Romania in asa hal… ramaneti, fratilor, afara daca nu va convine… nu va trage nimeni inapoi… eu, una, prefer sa ma intorc si sa ma urasca cei din jur pentru ceea ce sunt (asa, mai ‘rea’ uneori… cu pareri bine infipte in cuie, cum mi s-a zis mai demult:P), nu pentru faptul ca sunt "alien in New York" sau pentru ca vin din Romania…!!
*
Stiu ca poate unii s-au saturat de nationalismul meu (nu e asa, sunt de acord ca sunt multe chestii care nu functioneaza si multe la care suntem in urma… si cate s-ar rezolva cu niste amenzi bine aplicate….) 
Am citit atatea si la zoso si la altii… in general se impart in 2 categorii… aia care injura Romania si aia care injura Bucurestiul (vechea rivalitate:P)…
Cu Romania am lamurit mai sus (nu va place, ok, stam linistiti si fara voi)… acuma cu Bucurestiul (daca vreun provincial se simte cu musca pe caciula, nu are decat:P).
Ideea e simpla… atata timp cat tu NU ai trait in alt loc MAI BUN decat Bucurestiul, ciocu’ mic si joc de glezne. Nu iti convine, plaiurile natale te vor primi cu bratele deschise… si asa suntem prea multi in capitala… Ai trait in alt oras mai bun? Ok, de ce nu ai ramas acolo?… ca nu s-a putut? Pai, ma scuzi, e vina ta ca n-ai putut! (uite, acum as fi vrut sa am traficul a-listerilor, sa ma citeasca cat mai multi… damn!)
Am printre colegii de facultate multi care nu s-ar intoarce acasa pentru nimic in lume… iar printre ei, cativa pentru care am cel mai mare respect, care lucreaza in B si carora le place orasul, fix dupa principiul "mai binele e dusmanul binelui" (aici e "mai bine") – se aplica si la unii fosti colegi de munca, prieteni, cunostinte, etc…
Nu exista oras perfect… nicaieri… legea compensatiei se aplica in 100% din cazuri… dar exista o scara de valori… si logica mea e ca fiecare sa treaca spre mai bine… in cazul in care stai pe o ‘treapta’ care nu iti place, apar frustarile (mama, si pe cate trepte stau si eu acuma si nu-mi convine:))… dar macar incerc sa ma comport normal… nu sunt sigura daca imi si iese… sigur o sa citeasca Mihaela insemnarea, si imi zice ea la scoala:P )
*
Bine, eu acuma am si multi nervi… in general imi place sa cred ca stiu sa "miros" bine oamenii… ei, si uneori nu iau in considerare niste chestii, poate din prea mult entuziasm… si apar multe lucruri care ma dezamagesc profund… nu e nimic, de fapt e, dar na… oricum nu am ce face in acest moment, nu? (rhetorical question)
*
Maine 10 Jyske Bank, pe urma cumparaturi, pe urma treaba, pe urma somn, pe urma? 
 
V-am pupat,
Eof(b)
4 comentarii

  1. lollitta said,

    uite, eu, de exemplu, vreau inapoi in tara. si-o sa ma intorc. si chiar daca mare patrioata n-am fost niciodata nu suport sa aud pe altii vorbind de rau de ea. mai ales cand nici n-au idee bine pe unde se afla Romania pe harta

  2. sidryane said,

    Ma bucur sa vad ca am cititori (multi, putin cati sunt ei) a caror inteligenta le permite sa intelgeaga exact ceea ce vreau sa transmit:)

  3. a said,

    Eu nu am cum sa ma intorc in tara, decit in vacante, dar aia e tara mea, si eu o iubesc pe ea. suna idiot dar e o realitate cumplita: cind cobor din avion ma simt acasa. Cu toate relele, ca n-o sa le vindec eu, si cine incearca sa le ignore nu supravietuieste (cel putin nu la mine-n sat, Bucuresti!) Dar… asta este. Fiecare fir de iarba, copac, bloc paraginit, autobuz blocat in trafic, fiecare om nevrozat (si sint vreo doua milioane) fiecare magazin haotic – imi spune "esti acasa". Aud de la cei din jurul meu ca e o reactie de incepator, ca peste nu stiu citi ani n-o sa mai fie asa. Dar eu nu cred, pentru ca mi-e greu sa-mi imaginez un Bucuresti in care nu se va mai vorbi romaneste. Uite aici poze facut de un belgian intr-o excursie prin Romania, majoritatea in Moldova.

    http://picasaweb.google.co.uk/desmedtkris/Romania2008#

  4. sidryane said,

    Eu zic ca abia astept sa ma intorc si mi se zice la fel, ca asa e la inceput:)
    Eu am ajuns rapid la concluzia ca nu vreau sa fac master la ASE… decat sa invat aceleasi lucruri pe care le-am invatzat la mine in facultate, mai bine invatz aceleasi lucruri pe care le-au invatat altii in facultate:P… si am plecat… si ma intorc…

Lasă un răspuns

