yeeey

Octombrie 17, 2008 at 11:30 pm (Diverse) ()

Am mai primit inca 2 pachete azi;;)… si cu dedicatie pentru ziua mea de peste 2 sapt…
Am ghiozdanul meu de laptop, sunt pi-o-nier!:D… Si am primit si turta dulce, si covrigei:D
Si termin acuma de scris ca ma apuca deprimarea… ca sunt departe de casa si prieteni:(… Si trebuie sa-mi revin, ca nu am voie acuma sa fiu mushy….
O sa ma bag la un film ceva… sunt rupta de somn… plus ca azi era sa ramanem in facultate:))… noroc cu fetele de serviciu care m-au vazut si ne-au deblocat…
(mai invata omul, dar mai da si pe acasa:P)…
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

