no title

Octombrie 16, 2008 at 12:42 pm (Diverse) ()

Ciudate danezele astea…
Ieri am avut tutorial la econometrie. Proful, grec de origine, a explicat super bine tot… Romanii, genii ca de obicei, danezii linistiti ca de obicei:))
In timp ce explica estimarile prin logit si probit, proful deseneaza pe tabla litera Ø (fi), insa face un fel de infinit taiat cu o linie verticala (semanand foarte bine cu stiti voi ce), moment in care 3 daneze in spate incep sa rada isteric=))… si rad, si rad, si rad…
Eu: clip, clip (???): "Rares, vreau si eu sa rad, ce au astia?"
Rares: "Uite cum a desenat ala Ø-ul…"
Eu: :-|…. =))
 
*
Si inca o vorba de duh "Student friendly prices my ass…":))
("Cel-al-carui-nume…")
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

